what are u up toooo

tjenna! Nu har jag verkligen varit dalig pa att uppdatera i bloggen. Men jag lever livet och har inte riktigt tid med att sitta vid datorn. Som sagt sa har jag fatt jobb pa ett litet mysigt strand cafe, jag trivs jatte bra. Fick lon har om dagen, flera hundra $ i handen. Kandes gott som fan! Och sa jobbar jag ju kvar pa hostellet ocksa. Har planerat att dra mig uppat i landet i borjan av februari, OM oversvamningarna ger sig. Och sen kanske det blir en tripp till Malaysia med Julia och Anna i Mars. Rebecka har kommit tillbaka till Bondi, saaaa gott! Vi bor med tva norska guttar, en av dom spelar tydligen fotboll i norska landslaget, cooolt. Det ar sa harligt har, alla ar trevliga och tar kontakt till skillnad mot osociala sverige dar alla haller sig till sitt. Jag har traffat sa mycket underbart folk har, att det ar sorgligt att lamna dom. Folk kommer och gar och jag hoppas over hela  mitt hjarta att jag nagongang traffar dom igen. Jag har varit med om sa mycket roligt den senaste tiden, men just for stunden fick jag tunghafta. Jag hade planerat att gora ett langt langt inlagg om allt jag varit med om och gjort, men nu nar jag val sitter och skriver glomde jag bort alltihopa. Battre lycka nasta gang!!! Jag far helt enkelt skriva upp allt pa en lapp nasta gang jag ska till datorn. Vi var foresten till IKEA har om dagen och at en massa kottbullar och kopte ahlgrens bilar, marabou choklad och massa svenne grejjer. Tog oss 40 minuter med tag, men helt klart vart varenda slant och minut.  Nyar firade vi pa en kulle har i Bondi med utsikt over hela Sydney och bron dar varldens basta fyrverkerier sprakade over himlen, vackert. Sedan vandrade vi runt pa stranden och dansade till David Guettas musik med en massa partyglada manniskor. Min kamera har varit trasig flera veckor, men tack vara mina snalla kusiner som med hjalp av att sla hart pa objektivet ar den nu lagad, HURRA!! Ska lagga in lite bilder senare. Nu ska vi ga till Coles (typ willys) och budget handla mat, och ikvall blir det fest. PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wiho!! Va bra att du har det bra gumman :D oh norska guttar är väl nått för dig! ;) Saknar dig jätte mkt! Tänker på dig ofta gumman ska du veta <3

2011-01-10 @ 09:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0