BYRON BAY

JAG ALSKAR BYRON BAY, for sure!!!! Det var underbart. Vi bodde pa ett asgrymt hostel med pool, vollybollplan, hangmattor och en massa mer skona grejjer! Skulle man till stranden var det bara att ga genom en liten skogsstig. Alltid gardshang pa kvallarna som sluta med utgang, och sedan nar clubbarna stangde fortsatte alla ner till stranden och tande en brasa och spelade gitarr och tog nattdopp <3 Jag skulle ju som sagt hoppa fallskarm, Australiens hogsta. Men forsta dagen jag, Lucas och Philipp akte dit fick vi vanta nagra timmar for att sedan fa beskedet att det var for blasigt uppe i det bla. Idag skulle vi gora ett nytt forsok men dom ringde tidigt imorse och sa att det var samma visa idag. Blev sa besviken,! Men jag har bokat om Skydive i Cairns, sa kasta mig ut fran flygplanet, det ska jag! Idag bokade jag aven ALLT jag ska gora i Australien plus alla boenden. Bankkontot ar inte lika glad som jag! Det jag bokade var ; bushcamp (3dagars camping och paddla kanot genom regnskogar)  Fraser island (hyra jeep och chilla pa varldens storsta strand o, ni har sakert sett bilder darifran VACKERT!)  Magnetic island (bungalow boende pa en underbar o med vilda koalor runt omkring, en massa grejjer att gora)  Whitsundays (segla mellan olika oar och bo pa baten, snorkla osv...) Waterfalls and rainforest wildlife tour (verkar grymt, simma i vattenfallen osv) Cairns reef and island tour (DYYYYYYKA i barriar reven)  Och stoppen jag ska gora ar efter detta: Brisbane, Noosa, Rainbow beach, Airlie beach, 1770-1770, Magnetic island & Cairns. Nu borjar resan pa riktigt! Kanns skont att ha en riktig plan, och veta nar man ska aka fran stalle till stalle! Idag tog vi bussen till Surfers Paradise, kan inte saga sa mycket om det an eftersom att vi kom for ca 1 timme sedan. Men det verkar bra, folk jamnfor det med Miami, och nu forstar jag betydelsen i det. Det ar coolt har!! Hostellet ar ett gammalt hotell sa vi har dusch och toalett, kylskap, TV och en massa speglar och garderober i rummet. Vilket man inte har blivit bortskamt med. Och jag fick en dubbelsang, nu ska jag varka ut mig!! Har bara sovit i 90 sangar i 4manader. Detta ska bli skont! Pool och bubbelpol finns pa garden ocksa! Nu ska jag utforska staden,  XoXo, ses&hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0