Nu måste vi dra, vi ses väl nån dag.

Hej alla. Nu sitter jag här, nervös som ett barn på julafton och full av förväntningar. Känns så jäkla härligt att dagen äntligen är här, vi som väntat ett halvår på detta. Inatt går tåget mot Arlanda, flyget som tar oss till Bali går i morgon bitti. Det är 2 timmar kvar tills Robin kommer för att skjutsa oss till tågstation, jag jag har inte ens packat. HALLÅ, jag ska vara borta huuuur lääänge som hellst känns det som och det ända som ligger i min väska är en mobilladdare och bankdosa. Hurry Hurry!!! Jag har iallafall förberett en packningslista och lagt fram lite kläder, men som vanligt kommer det väl bli i&ur väskan, beslutångest till 1ooo. Måste tänka smart nu när man reser med en backpackersrygga. Tur jag använde den i Indien och är lite van, stackars Johanna hon måste vara helt lost med sin nya väska.

Jobbig dag, att säga hejdå till folk. När man inte vet när man kommer hem igen och kan säga att vi ses då.. Nu har jag ingen aning när jag kommer få träffa mina underbara igen! Ska väcka mamma och säga hejdå precis innan jag drar, kanske lika bra det än att ta det innan hon gick och la sig. Känsligt, både för mig själv och dom i min närhet. Jag vet iallafall att vi kommer ha en toppen resa, och att Ni inte behöver oroa er (ta åt dig mamma) hon är nog den mest rädda av dom alla. Jag lovar att bara doppa fötterna för vågorna, jag lovar att inte gå i någon djungel för djuren, jag lovar att inte bada i någon flod för krockodilerna, jag lovar att kolla efter spindlar&ormar, jag lovar jag lovar jag lovar.... undra hur många gånger dom orden flygit ur min mun. Men det man inte vet, lider man inte av ;) Vi ska vara försiktiga, vi vet om riskerna och vi har dom med oss i bakhuvudet.

Nu finns inte tid för att skriva mera. Jag måste packa och göra mig klar för att lämna Borlänge, Sverige & Europa. Jag kommer sakna er, ni vet vilka ni är. Håll koll här i bloggen & facebook jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan. Svårt att passa in att kunna prata på msn, skype och allt vad man nu använder för den grymma tidsskillnaden. åååååh jag vill bara att flygresan ska vara gjord nu Nu NU, FAN vad bra resan kommer bli :D


Ha det bra, pussarkramar /CL









jaghjärtadig.


Kommentarer
Postat av: sarah

tidsskillnaden spelar ingen roll, vi får tajma in en skype-dejt snart! kommer sakna dig mate! have the timeof your life now! ses! puss <3

2010-10-13 @ 18:27:58
URL: http://sarahbman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0