tyskens sang.

Tja. Glomde skriva en rolig grejj igar. Vi bot ju Hostel till The old swan barracks, och nar vi hade baddat sangarna la vi oss och vilade en liten stund kom det in en tysk kille som inte sa ett ord, han  bara glodde pa mig.. Forst sag han forvanad&forvirrad ut och sedan arg. Vi fragade om nagonting var fel, och da kollade han pa mig och fragade varfor jag lag i hans sang :O Och jag sa saklart att det var min sang. Efter manga om och men, fick vi reda pa att receptionen hade bokat in han 2 natter fast han skulle bo dar i 3. Sa nar han kom in i rummet undrade ju han saklart varfor i hela helvetet det lag en svensk tjej i hans sang HAHA! jag skamdes ju ihjal!!

Idag vaknade jag kl 6 pa morgonen av att Johanna var uppe o sprang i rummet, hon hade sa jakla ont i magen, som hon har haft i 3 dagar nu. Igar kopte jag ju medicin at henne, men den verkade inte hjalpa. Sa vi letade pa narmaste sjukhus imorse, och hon fick dropp, ta prover och grejjer. Var dar over 4 timmar, men tillslut fick vi besked om vad det var for nagot och som tur var ar det ingenting allvarligt med henne, det hade ju kunnat vara varre, men det kanns skont for oss bada att ha kollat upp det ialf, nu har hon medicin som hjalper ialf :) Stackarn var sa sot nar hon lag i sjukhus-skjorta o dropp och sa att jag skulle ga hem for att det var min fodelsedag men, Aldrig i livet att jag skulle lamna henne dar ensam.

Vadret i Perth idag ar stralande sol och 28 grader, och pa tisdag visar vaderrapporten 32 grader :D

FAN jag glommer hela tiden kamera sladden sa att jag kan lagga upp lite bilder, men hall ut :D

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0