hostelparty.

HalloHallo. Igar skulle vi ta varan forsta utekvall, Johanna var sjuk sa henne fick vi klara oss utan. Stackarn har sa ont i magen och feber, men jag hoppas att hon snart blir battre, var och kopte dunder-medicin till henne pa apoteket idag. Men iallafall sa hade varat hostel en partykvall pa fredagar, sa vi borjade dar. As bra med storbildsTV med musikvideor och grejjer. Spelade biljard och drack lite ol. Traffade en hel del schyssta irrlandare, Tva tjejer skulle hjalpa mig att fixa jobb idag, lattare att forsta alla hemsidor och tidningar nar dom kan spraket flytande sa det blir nog till bra hjalp. Men iallafall gick vi ut for att utforska stan, rakade hamna pa en strippklubb forst och kande oss inte riktigt hemma dar sa vi drog ut. Och val utanfor var det slagsmal och det var polisbilar och poliser overallt, men det roligaste av allt var att det kom poliser ridande pa hastar, kandes saaaa 18oo-tal haha :D

Varat Hostel dar vi bor nu ar  forovrigt mycket fraschare, och mycket storre. Vi fick till och med riktiga tacken o kuddar, och sangklader. Pa det forra vi bodde pa fick vi anvanda vara reselakan och vara filtar vi tog snodde fran flygplanet :p  Vi bor just nu med en tysk, en irrlandare och en fran canada. Dom verkar lugna och helt okej :)  Idag ska vi ta en tripp till IKEA, haller tummarna pa att det finns julmust, en adapter for vi kan inte ladda vara telefoner eller kameror i uttagen har. Och om det finns kottbullar ska jag ata tills jag spyr :D Vi har typ levt pa nudlar o gronsaker! kanns som att kladerna borjar bli stora nu, haha neyda!

Perth today = summer!! riktigt varmt o stralande sol. Hoppas pa detta vader imorgon ocksa, nar jag fyller ar. Det ar enda present jag far, SOL :D  Kanske blir att ga ut o ata, och fira lite ialf. Men jag bryr mig inte sarskilt mycket om att det ar min fodelsedag faktist.


JAG HAR PROBLEM MED MIN TELEFON OCH FAR INGA SMS FRAN SVERIGE, jag forsokte kontakta samsung idag for jag misstanker att det ar nagon fel installning.. far se om det blir battre! Sa ni vet varfor jag inte svarar till er som skickat.

Ska ta lite kort och lagga ut nar jag har fixat sa att jag kan ladda kameran.
Ha det bra mina kara <3 puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ju hur grymt som helst! :D:D synd att johanna är sjuk bara :( här hemma är det griskallt.. njut av livet därnere, min vän! jag saknar dig. puss! <3<3

2010-10-23 @ 11:44:54
Postat av: Sarah

men lilla gumman! du borde väl förstått att du behövde en adapter innan du åkte =) hoppas du hittar en iaf! :D hälsa johanna!

2010-10-23 @ 14:36:38
URL: http://sarahbamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0