hej babes

Resan till Bali tog oss 30 timmar, dock da med 2 mellanlandningar. En i London och en i Hongkong. Allt gick bra, men det var jobbigt men saaaa vart nar vi val kom fram. Bali ar uuunderbart, det kan skrivas i stjarnorna. Hotellet vi bor pa ar mysigt, vi har ett eget litet hus. Som dom kallar for Bungalows, det forstar jag inte riktigt for jag har en annan uppfattning av bungalows fran Indien, dar vi bodde billigt o fick vad vi betalde for. Den har "bungalowen" vi bor i nu ar riktigt lyxig och toaletten ar ett rum utomhus med badkar. Sa vi kan bada i stjarnklar himmel, mysigt. Pa arlanda vaxlade vi in 1oookr till Indonesiska RS som dom heter, och vi fick over en miljon RS. Det kandes bra, haha. Idag tog vi oss en utflykt, hur chill som hellst. Akte till Kuta beach, sa coolt med alla surfare! En sak ar da klar, JAG SKA LARA MIG SURFA I AUSSIE!!! Hinner inte skriva sa mycket mer nu, checka Johannas resedagbok, hon hann skriva massa mer =)Tyvarr har vi inte tagit sa mycket bilder harifran, vi har haft semester fran allt. Det blir battre uppdateringar i Australien. Lagger iallafall upp nagra pa facebook!

SAKNAR ER DAR HEMMA, <3

mamma, jag ringer nar jag kommer till australien! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0