sydney, im in love

Tjenna! Vi tog en buss till Sydney fran Melbourne och det tog oss 12timmar. Men det gick smidigare an vad vi hade forvantat oss, tur var val det. Hade kopt med oss lite matssack, notter & frukt. Det ar varan dagliga dos, forutom nudlar och tonfisk :P haha, har faktist borjat vanja mig med budget mat nu. Och Nej vi svalter inte!! Till varje nytt stalle vi kommer till blir jag mer och mer foralskad i Australien. Det gar inte att beskriva hur maktigt och fint allt ar har. I Sydney har vi iallafall hunnit med att kika runt hela stan, (och shoppat lite, ooups) Akte till Bondi Beach igar och det var underbart, synd bara att det hade varit gassande solsken och hett hela formiddagen och nar vi val kom till stranden vart det mulet. Men det var chill att bara ligga dar, kopte med oss sallad och myste pa vara saronger, haha! En livvakt borjade prata med oss, och da kom vi pa att det var han ifran TVserien, cool! Idag har vi bokat lite utflykter, och bokat hotell pa beeeachen ;) riktigt nice kommer det bli, vi har ju bara bott i storstader nu. Haha jag kan inte sluta skratta at Johanna, for hon tror verkligen att varenda och da menar jag VARENDA utlanning (alltsa typ neger eller arab) ar trafficing-gubbar. Sa hon ar livradd, och sager hogt nar man gar forbi att "det dar ar verkligen trafficing" eller "det dar ar verkligen korianska maffian" osv. HAHA hon tanker sig verkligen inte for att det later likt engelskan, iallafall vissa ord hon vraker ut sig. Sa bli inte forvande om vi snart blir nerslagna, neyda ;)  Fick mail om ett jobb idag, sa om 3veckor kanske jag ar ute pa en farm och plockar cherrys i deras tradgard, tjalala!!! hoppas hoppas.  Har hant sa mycket roligt under dom har dagarna sa att jag hinner inte skriva om allt, och jag kommer for den delen inte ihag allt som jag planerade att skriva.
Mer kommer, och bilder har jag lagt upp pa fejjan! PUSSKRAM..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0