love @ the libery.

Hi guys. Vi ar som sagt i Melbourne nu, Mycket trevligare stad och folk har. Vi har inte hunnit gjort sa jatte mycket, forutom att kika runt pa lite jobb och firat Halloween, det var verkligen ALL IN. Men jaklar sa kul vi hade :)) Blev att lara kanna folket pa hostellet battre och fick festa av oss lite.  Idag tog vi sparvagnen genom stan for att se oss runt lite, och stan var storre an vad jag trodde. Och sa fin, det ar sa mycket blandningar av riktiga moderna topp hus och jatte gamla hus, pa olika gator. Ar sa shoppingsugen, men vi gar bara runt i affarerna och drommer oss bort, verkligen bra shopping har om man ar ute efter det men vi far vanta tills vi jobbat och vet hur mycket pengar vi har over till nojen. Imorgon ska vi formodligen till ett ascoolt akvarium, med hajjar och pingviner och en massa djur. Eller det kanske inte heter akvarium och det ar pingvinger? Eh skitsamma! :p Vi sprang pa nagra schyssta svenskar efter gatan igar, och dom ville att vi skulle hora av oss och hitta pa natt kul med dom. Och sjalvklart ska vi gora det, ANTLIGEN fa prata svenska med folk :D haha!! Igar nar vi satt pa bibblan kom en kille fram till mig och knacka mig pa axeln och jag kollade pa han och sa Hello? Och han tittade pa mig och tillslut sa han (fast pa engelska) : "Jag maste verkligen fa ge dig detta" och gav mig ett ihop vikt brev och jag svarade bara "thank you, i think" Jag blev sa nervos, hade ju ingen aning om vem killen var eller vad det stog pa lappen sa jag sprang till Johanna pa andra sidan rummet och holl pa att do av skratt. HAHA! Fick ett gulligt brev! han hade skrivit och ritat, han maste ha setat dar ett bra tag och fixat med det dara :p Ni ser ju pa bilden hur lappen sag ut!  Hinner inte skriva mer, hoppas ni mar bra hemma i Swe, Miss u.



PUSSKRAM.




   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0