hi you

tjaaaaa.  Eftersom att vi bor vid stranden nu sa blir det mest sol och bad under dagarna. Men skont att bara slappa ocksa, och spana in alla surfare ;) haha. Traffade en kille fran Brasilien igar som skulle lara mig surfa idag, sa vi far se hur det blir med den saken! Skulle iallafall vara jatte kul! Vi var ut i lordags, tog en taxi in till stan och festade dar, eftersom att utbudet av nattklubbar ar storre inne i sjalva Sydney. Vi hade verkligen en gryyym kvall, shit vad roligt vi hade. Dansade som aldrig forr, mycket skratt den kvallen. Slutet av kvallen blev ett fiasko, en av tjejerna vi var ut med forsvann med nagra killar och varan killkompis talade om for oss att dom killarna var "bad guys" sa vi blev oroliga som fan och forsokte fa tag i henne men hennes telefon funkade inte. Sa det blev en hel del krangel men som tillslut loste sig tur var. Nu ar det bara en vecka kvar tills Johanna satter sina fotter i SWE igen, trakigt.. Men man traffar mycket folk har sa jag klarar mig utmarkt :) PUSS nu hinner jag inte skriva mer. Kolla bilderna pa facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0