Hi buddy

Tja. Vi är inne på andra veckan här i Sydney. Först när vi kom till Hostelet vi bor på tyckte vi att det var skit äcklig, han som äger plejset fick lov att skicka ut en kille i vårat rum för att han var skitzo (haha ursäkta stavningen men hoppas ni fattar) , iallafall skitzo, alkolist, knarkare och dagen innan vi kom hade han åkt in på sjukhus för att han hade skurit sig i armarna. Ja ni fattar, vi ville inte bo med honom så ägaren fick skicka ut honom och typ sanera hela rummet åt oss, fyyyfan vad äckligt det var. Och vi hade betalat för en vecka så det var bara att slänga in väskan och se glad ut. Men efter några dagar trivdes vi så bra så vi bokade en hel vecka till, haha saker kan ändras. Vi bor med två svenska tjejer förövrigt, jätte trevliga. Vi var på en utflykt här om dagen, vi trodde att det var en lung utflykt med kängrusar och fina vattenfall, men ojjj så fel vi hade. Det var rena rama bergsklättringen, upp och ner för alla berg. Visst fick vi se mycket fint, och många vattenfall men det var jobbigt i 30graders värme kan jag lova. Men det var värt ändå. Vi hamnade på en stig där en brunorm låg, en av världens farligaste orm och den höll på att attackera en tjej som var med i våran grupp. Läskigt. Vi Bor ju vid stranden nu så vi badar och solar mest, har varit lite regnit senaste dagarna men det tackar vi för haha. Johanna har hoppat fallskärm, SÅÅÅ jäkla grymt!!! Vill också, men det tar jag senare. Nu har jag bråttom så Johanna också kan sitta en stund, vi lånade våran rumkompis dator, så skönt med ett svensk tangentbord :P Föresten har jag fått jobb om 3 veckor på en körsbärsfarm, men ska skriva ut mitt CV och kolla runt lite här vid stranden så länge, kanske dyker upp något toppen jobb, önska mig lycka till :)

Kolla bilderna på facebook, PUSSKRAM jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0