beached at bondi

hey mina underbara. JAG HAR FATT JOBB, Ett valdigt lattfortjant ocksa. Han som ager hostellet vi bor pa, sa att han ville prata med mig igar (livradd som jag blev, for att vi hade haft fest med massa folk inne pa varat rum dagen innan trodde jag att jag skulle fa bannor for det.) Men han ville bara fraga om jag ville hjalpa han att skota hostellet, sa 3 dagar i veckan nagon timme bara ska jag jobba sa far jag bo dar hur lange jag vill gratis. Det ar asbra, for det ar boendet som drar mycket pengar. Och ett valdigt slappt jobb tackar man inte nej till! Vet inte riktigt hur jag ska gora med korsbars-jobbet pa farmen jag har pa G, skulle vara kul att testa pa det ocksa men isafall blir ju det kanske inom 1-2 veckor jag borjar dar. Idag ar det mulet har i Bondi, sa det blir ingen strand idag, idag far vi hinna med att gora andra saker. Johanna aker ju hem pa torsdag, kommer bli tomt utan henne och hennes dumma pahitt. Men coffe ar har nu ocksa, och sen har jag ju alla svenska tjejjor att umgas med :) Idag har jag traningsvark i magen, for att jag, Johanna och Lollo skrattade konstant i flera timmar igar. Har sa forbannat kul med er tjejjer (Y)  Och killen fran brasilien som ska lara mig surfa ville ata middag och kolla pa film med mig igar, haha! (don't worry mamma, jag gjorde det inte..) Det star inte pa forens det ar nyar, och sydney ar ju kant for sitt grymma nyars firande, kommer bli awwwesome. Alla olika klubbar och strandpartyn battlar nu om vilket som kommer bli baaast, far se vart man hamnar. Det ar ju en massa olika stora artister mm. overallt. Enda som kommer att fattas under jul&nyar ar ju familjen och vannerna dar hemma. Under den tiden kommer man verkligen kanna av att man saknar er dar hemma! Och svenska julbordet saklart. Blir att aka till IKEA och ha ett eget julbord pa stranden eller natt :P Annars har svenska kyrkan har gratis svenskt julbord for alla svennar har, men det kanns lite tattigt och ingen bra stamning lixom. Nu ska jag springa vidare till frissan, for coffe ska klippa sig. Jag har foresten klippt av mig haret en bra bit, har ni inte sett det pa alla bilder? Tror jag aldrig haft sahar kort har, men det ar skont nar man badar och solar sa mycket for det blir sa slitet annars. PUSSPUSS saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska ta körsbärs jobbet, tänk va kul att berätta för barnbarnen :) låter som du har det toppen önskar jag kunde vara och dela känslan med dig! miss you

2010-11-30 @ 08:43:37
URL: http://sarahbamn.blogg.se/
Postat av: cillen

haha beratta for barnbarnen? sa langt har jag inte hunnit tanka, hur gammal ar du egentligen? ;) jag har det toppet, trakigt att johanna akte hem idag bara. onska du var har med mig. pusss

2010-12-02 @ 08:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0