mysdag.

happ, kanske dags att skriva lite nudå. Jag har många läsare, men ingenting att läsa haha ;-)

Igår åkte jag och Johanna till Nyhyttan, min stuga. Jag älskar att vara där, synd att man inte tar sig tid oftare och åker dit. Vi skulle grilla, men det var lite småkallt. Så vi stekte köttet, lika bra gick då det! :) Efter maten kom jag på att jag hade ett fiskespö i bilen. Vi klädde på oss med allt vi hittade i garderoberna, hattar, björnfittor, byxor & jackor och gick mot bryggan. Haha, jag tror aldrig att jag har varit med om roligare fiskning. Eftersom att vi är riktiga nybörjare kan man säga att utan någon hjälp eller förklaring (jag vet, vi är reeetard!!) så vart det bara en massa trams. Men sen kom jag på hur man gjorde, min smarta jävel :) Fick inte ens napp, men tur var väl kanske det.. Men tror det blir mer fiskning i sommar, kasta eller meta spelar ingenroll, det var kul i vilketfall. Var kvar några timmar i stugan. Johanna hade med sig en kokosnöt som vi tillslut fick upp, men jag rekomenderar starkt att inte äta nån jävla kokosnöt i sverige, eller iallafall inte från ica maxi!! Det måste vara det äckligaste jag stoppat i mun utan att överdriva.. På hemvägen stannade vi och fikade på ett jätte mysigt cafe, där blir det att fika oftare. Vi tänkte åka till detdära "hemliga stället" ni vet där folk dyker, där det är klippor och klarblått vatten och hur fint som hellst men vi var helt slut efter dagen så vi åkte hem istället. Blev en filmkväll med Madde, matte och danne. Knepig film må jag säga, kommer inte ihåg vad den hette ens faktist.

Idag ska jag jobba, men känner mig inte pigg alls. Får stå ut och göra mitt bästa =))
dax att börja göra  sig klar kanske? Här sitter jag i morgonrock och handduk snurrad runt huvudet och väntar på att mammas bullar ska bli klara. Mummmmmma!!

sssnygging   johanna  haha

 

 

 

 

pusskram /






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är din hemliga beundrare:D du har ingen aning om vem jag är!tjillevippen:D

2010-05-16 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0