just hold me

hej.


Helgen har jag spenderat mest med Johanna, eftersom att det är hennes sista helg här i Borlänge för sommarn. Hur ska jag klara mig utan hennes alla korkade ideér, allt vi surrar om och vårat pressande i solen tills vi lider. Det finns ingen jävel lik, och du är speciell Johanna. Fredagen blev det en rätt lugn förfest, drog till Scandic och drack kanske lite mer än vad vi skulle, efter det bar det av till krogen. Det var faktist riktigt roligt, och kebabtallriken efter var ju faktist riktigt älskvärd, mmmh.. Lördag blev ju mer eller mindre ett fiasko haha. Det var då vi hade planerat att slå till stort, men vi var riktigt seeega och när vi väl kom igång blev vi ganska så opepp när vi drog mot stan. Aja det var inte ens värt ett försök att gå in på krogen och ha kul, tillochmed krogvakterna sa att det inte var någon idé att gå in för att det sööög. Slutade med att det blev att sitta på en ute servering, och gå hem i regnet. jippiiii! Kanske var lika bra att det var en lugn lördag eftersom att jag hade lovat mamma en shopping runda på kupolen igår, söndag. Hittade inte så mycket. Eller hade inte ro att kolla, jag var fan kaffe sugen konstant. Så vi tog en fika på waynes (stavning?) och där blev det gapskratt mest hela tiden, vilka pinsamma människor det finns alltså HERREGUD att folk inte kan bete sig.. Aja, köpte iallafall en jättesöt tunika eller vad jag ska kalla det. Kommer nog bli en av sommarfavoriterna.  Mot kvällningen blev det film och att snacka massa gojja med "grannen", trevlans må jag säga ;))

Idag har Johanna bjudit hem mig på äppel/jordgubbs paj(?), men först ska jag kika lite mer på en studentpresent till kusinen min, och ikväll blir det att jobba!  
Ha en bra dag alla, pussar o kramar.



föralltid!





Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va gullig du är gumman! kommer sakna dig jätte mycket, hahaha har nog aldrig ätit så god kebab i hela mitt liv.

2010-05-24 @ 15:06:06
URL: http://johannagrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0