hallå härliga

Nu har jag inte varit inne o skrivit här i bloggen på länge, men det är ingen mening med att skriva varje dag om vad som hänt och sker. Om det inte händer ett skit om dagarna, ingenting speciellt iallafall.

Men måste skriva att göteborg det är la en förjävla goo sta'  förövrigt. Vi hade det gött därnere. Shopping i massor  (<3) , god mat och trevligt sällskap och SOLSKEN! Resan ner blev ju inte riktigt som vi tänkt oss, hur kul som hellst var det, två flummiga blondiner, trötta på att köra, trötta på att vara seriösa. Haha det är nog bare jag och Sabina som förstår, och Fhilip såklart! Fick oss en vän på färden som vi träffade på torsdagen och tog några krukor med. På fredagen, valborg alltså. Då hängde vi med norskarna, drog på förfest sen ut och gjorde stan. Det blev väl inte heller riktigt som vi tänkt oss. Men kul såhär i efterhand. När vi skulle bege oss hem kl 7 på morgonen upptäckte vi att vi hade tappat (läs festat, dansat) bort nyckeln till sabinas pappas lägenhet. UUUPS. Vad skulle vi göra, vi bankade iallafall på dörren tills Leffe vaknade och sen slocknade vi direkt. Dagen efter vaknade Sabina upp med ketchup under varenda nagel, och det var då vi började undra VAD FAN HÄNDE IGÅR??? Hade inget minne utav att vi hade käkat någonstans? Jag började rota i min väska, som med fördel jag lämnade hemma. Vet ni vad jag hittar? Jo nyckeln till Leffes lägenhet, pustar ut.... Och nyckeln vi tappat bort, det var min nyckel hem hit i Borlänge HAHA!

Nu kom Johanna förbi, vi ska till mellstad och gå våran runda. Har bestämt mig nu, minst tre gånger i veckan ska jag fan ut o röra på fläsket. Och hur skönt är det inte att promenera med någon man har hur mycket som hellst att prata om med, då gör man det till ett nöje istället!  PUSSPUSS.




 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya elitidrottare är vad vi är ;)

2010-05-05 @ 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0