bildbomb.

halloj duuude's


Everyday is good, because of being alive.
Solsken och reggae, är inte det pricken över i:et, grädden på moset & som handen i handsken. 


Det har hänt lite av varje denhär veckan, även om jag jobbat varje dag. Men går man upp i tid så har man hela dagen på sig att ut och göra någonting, speciellt när man har en morgonpigg kompis. Spelar fan ingenroll hur tidigt man ringer henne, hon är då vaken jämt. Vi tog oss en tripp till Sahlins Strutsar en dag. Hah, vet inte vart jag fick den idén från, men i vilketfall var det faktist roligt. Fy17 dom var ju riktigt stora, och de syner vi fick var inte så trevliga. Hade tänkt att fika, typ käka strutsglass eller liknande men nejni usch, efter detdära ville vi inte ha någonting med en struts att göra mer. Har ju även köpt en cykel, så nu lämnar jag min guldiga golf hemma, dock inte om det regnar 8-| känns skönt faktist, förjävla skönt. Jag tog ju bilen till jobbet varje dag förut, det för att jag inte vill gå hem själv mitt i natten. Men att cykla själv känns inte lika som att gå. 

Idag är jag ledig, imorn också.. Himla skönt, riktigt njuuter. Har inte kännt mig så pigg i veckan, kanske därför det känns ännu bättre att slippa jobba. Jag trivs jag aasbra på Scandic, med det jag sysslar med och kollegorna. Kunde inte haft mer tur med jobbfronten tror jag. Det är tungt och slitsammt jobb och ibland vill man bare slå något hårt i huvudet på gästerna, typ oxfiléns gjutgärnspanna!!!! Men vi har kul tillsammans, och det är de viktigaste. blablabla orka jobb sörja!

Ikväll blir det att äta god mat och dricka gott tillsammans med tjejorna. Och att fira Wikkan på hennes födelsedag, GRATTIS! Det är verkligen sånna här dagar man uppskattar att vara ledig, när det finns någonting att göra och att umgås med folket. Och imorn är det rootvälta på s2 som gäller =)) Har varit och köpt rosévin och min favvo öl estrella tills imorn, så hoppas vi på väder för att grilla (Y) mmh rosé är så sommarfräscht, och asgott att blanda med fanta om man vill det.  Ujuj nu blir det duschen och sen möta upp mitt umgänge för kvällen. Ha det bra,

 

 

 

 

          


              


åh, gjorde jätte fint med bilderna.. men så blev det ju inte när jag publiserade :@ orka krångla mer.






Kommentarer
Postat av: JOHANNA *

hehe det gäller att ta vara på tiden ;) sova kan man göra när man är död :):):) kommer sakna dig så mycket.

2010-05-27 @ 18:21:02
Postat av: JOHANNA *

halllå varför skriver du aldrig :):):) har du så tråkigt utan mig ;)

2010-06-12 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0