nothing on you

tjatja. Jag längtar så innåt till söndag då jag får vara ledig i två hela dagar, rena rama lyxen kan jag tala om. Längtar också tills jag får lön för denna månad, kan då lungt säga att det blir "klirrklirr" i resekassan :D Bra nu när man jobbar varje dag och inte hinner spendera så mycket pengar. Men shopping suget tar snart knäcken på mig!!!! Vart ett inpuls köp igår, ett par skor. Och hur många skor har jag egentligen inte? För många, men så finns det ju alltid en liten liten anledning för att ha ett par till :P haha. Jaja, på söndag har jag iallafall planerat in Leksands sommarland om det blir bra väder villsäga :D Fyfan vad kul att uppleva lite barnsligheter igen! Som jag sa till marcus igår, att jag längtar tills jag får barn för då kan jag leka hur mycket som hellst utan att skämmas. Palla vara seriös, håller ni inte med? Fick sluta jobbet tidigt igår 22.00, riktigt skönt. åkte hem och hämta bikini och handduk och så badade vi i långsjön. Så värt och såååå skönt :D Nu blir det en kopp kaffe eller två innan det är dax att duscha och göra sig klar för ännu en jobbdag med en massa orienterare springandes omkring en på hotellet. Det är en massa olika länder, 31 stycken tror jag. En massa från italien, usa och från spanien, synd att dom är orienteringsnördar. Tror inte dom brukar vara så snygga för jag har då inte sett en jävel ;-) höhö.  Jag har inte fått några bilder än från midsommar och P&L för sega madde orkar inte, men dom kommer =))
puss&hejdå.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh vad jag saknar dej cissi:D älskar dej<3

2010-07-22 @ 16:17:25
Postat av: johanna

åh lilla gumman. jag tror inte du vet hur mycket jag saknar dig. det gör ont i mitt hjärta varje dag <3 längtar såå mkt tills vi åker! du är den bästa som finns lilla vännen!

2010-07-23 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0