tjabbah

Kom nyss hem fran stranden, idag har vadret verkligen varit guuuld. Det marks att det snart ar riktig sommar har. Men jag kan erkanna att jag faktist saknar snon lite granna, och att mojja med en vinterjacka och en massa mysiga klader. Skulle inte banga pa att aka hem over en helg om det inte var saaa langt. Att traffa alla nara o kara och kanna riktig kyla for nagon dag skulle racka! haha.. Har om dagen kom Jonna o Lollo forbi hos oss for lite golvsitt med kortspel och vin for att sedan ga ut o dansa. Brassen var aven med, trevlig kille! Men att ga ut o dansa pa en lordag verkar ganska omojligt. Onsdag och torsdagar ar bast!! konstigt nog. Forra torsdagen vi var ut var det verkligen gryyymt. Har om dagen var vi ut och kakade pa ett stalle med typ gratis mat, kopte man dricka for 4$ fick man en gratis steak, riktigt nice. Inte ofta man far en fin kottbit bara sadar =) Skickade lite vykort idag, hoppas att dom kommer hem nagorlunda till jul iallafall! Daliga inlagg, jag vet. Men det hander mycket och nar man val sitter vid datorn och ska skriva ar allt som bortblast :S Jobbet gar iallafall bra, jag har skurat lite vaggar och kalkat av vaggarna och stadat lite men nu har jag fatt en egen reception sa jag ska lara mig att checka in och ut folk nu sen sa Julian att jag bara behovde sitta dar och lasa mina tidningar och dricka kaffe och vanta pa att folk kom eller att telefonen skulle ringa. Ratt nice faktist.  Hoppas ni har det bra hemma i SWE. LOVE YOU. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0