hiiii

Jag har provjobbat pa ett chokladcafe med churros, och fick jobb over hela julhelgen. Far se om det blir na mer, hoppas pa det. Kul att det ar ett spanskt cafe nar jag har massa slakt i fran spanien, och att det ar ett typiskt churro stalle, nar jag atit churros flera ganger i spanien. Typ jobba en manad iallafall och sen dra vidare upp mot Cairns. Skulle vara perfekt med lite extra cash, och asbra nar jag har gratis boende ocksa. Da behover jag bara anvanda pengar till mat och diverse och fa en massa pengar over. sounds great, ah? Det ar svart att veta vart man vill och vad man vill gora eftersom att det finns sa myycket alternativ har. Och sen nar man traffat folk fran ett stalle vill man inte dra ifran dom heller. Snart julafton, helt sjuk vad tiden gar fort. Snart varit hemifran 2,5 manad. Kanns som nagon vecka bara, men det kanns som om det vore en evighet sen jag traffade alla er hemma. Jag uppskattar verkligen att ni ringer mig och smsar mig, det forgyller mina dagar. Pappa ringde har om natten (dagen i sverige), han ville bara beratta att han satt och kollade pa Bondi Rescue, so sweeet :D haha. AAH jag skulle ta med kameran for att lagga upp lite nya kort, men hade saklart inga batteri kvar, sa typiskt. Far ladda den idag och ta med den nasta gang. Idag blir det att kaka pizzza, gud vad jag langar :D Slippa den vanliga maten man ater varje dag, vi fick ett asbra billigt erbjudande med posten sa vi maste utnyttja det idag!  Och idag blir det nog en slappdag bara, ar hur trott som hellst. Skont med en filmkvall pa hostellet bara :) Ta hand om er, och bygg nagra snogubbar at mig ;) puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

Blir så glad att du hittat jobb! :) Saknar churros!! undra om det finns här i Sverige då är det värt att åka till den staden och bara äta ihjäl sig! :D haha!tycker du ska jobba i två månader då har du mycket pengar!=) Saknar dig lilla gumman <3 Victor har skickat paket till dig, han har skrivit en lapp också titta bakom den ;) haha hoppas du skrattar! <3 <3 <3

2010-12-20 @ 18:46:35
Postat av: Anonym

ja, jag hoppas att jag far jobb iallafall hela januari :) skulle klirra fint i kassan. Haha eller hur, jag o coffe snackade om det igar ifall det finns churros i SWE :P AHHH, jag ska kolla posten varje dag!!! hur ser paketet ut? ar sa radd att nagon ska sno det :S miss u.

2010-12-21 @ 07:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0