hej

Nu har jag jobbat 2 dagar, hel-slappt alltsa :) skont det. Jag har fatt rojjt undan i koket, damsugit o lite sanna sma jobb. Och jag ska fa lara mig att checka in&ut folk, blir kul. Chilljobb! Och framfor allt blir det bra att skriva med i mitt CV har om jag ska soka nagot jobb. Funderar pa att soka pa ett mysigt cafe kanske, hade varit awesome. Om jag ens ska jobba, far se nar jag aker hem till SWE igen, formodligen i mitten av mars kanske! Har kollat pa en resa till nya zeeland, far se om man aker dit innan hemresan kanske.  Igar lamnade Johanna Australien iallafall, han som ager hostellet vi bor pa var snall och erbjod skjuts till flygplatsen och da kunde jag och coffe folja med och vinka hejda. Jag vet inte vilket som var hemskast, att saga hejda till Johanna eller att aka bil med honom? Fyyyfan sager jag, aldrig mer igen. Satt och blahall mig for att jag var sa radd, han korde hur fort som hellst i en liten skruttig bil och sicksack mellan alla andra bilar. Han slickade typ varje bil i varje filbyte! Aja, vi klarade oss hem igen iallafall. Det har ju varit ganska daligt vader har i Sydney denna vecka men idag blev det strand steeek :D sa skont! Och havet var underbart efter allt regn ocksa! Men nog ar det undervattensstrommar, livraddarna har fatt raddat flera stycken idag. Inga alvarliga fall, men folk som inte tar sig in igen. Snart maste jag leta pa IKEA har, vill ha kottbullar!!! Inga nudlar och tonfisk mer, haha! Vi har iallafall hittat en asgod korv, typ som falukorv faktist. Sa det blir lite olika korvratter nu istallet. Gjorde typ korvstraganoff och ris en dag, asgott ju och battre an nudlarna :p Ater mycket broccoli, morotter och bonor for att fa i mig naring ocksa sa jag klarar mig finfint har :) Vi har fatt tips pa att kora upp en bil till Cairns, typ at en bilfirma. Sa vi far en gratis resa dit, och dom far bilen, ganska schysst deal. Ska kolla upp hur det funkar, hade varit soft med en campvan att glida runt i efter kusten! Nejni, nu ar jag helt slut efter beachen sa nu ska jag gora i ordning mat och sen tvatta mina klader. Det ar ocksa en himla bra fordel for mig som jobbar pa hostellet, att jag far tvatta gratis nar jag vill. Annars kostar en maskin pa alla tvattfirmor 8$ , och det ar mycket for en maskin. Tur att man ar backpacker och inte lika noga med klader som man ar hemma, haha!  Ha det bra, vi hors snart igen. LOVE!


KINGS OF LEON till P&L, hur grymt ar inte de :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman! fy va hemskt det va att åka ifån dig! Resan gick bra nu sitter jag här hemma och väntar på victor =) Jaaaa men såklart att det blir fint väder när jag åker :) haha!! pusssssar

2010-12-03 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0