hometown baby

Yes, sälenhelgen avklarad. Och jag kan då utan tvekan säga att det var fan så nice där uppe. Roligt att komma till mina gamla trakter igen, fick så himla mycket minnen. Vi kom dit rätt sent på fredagen men vem fan har det hindrat. Stack till HC efter några timmars alkoholintag, riktigt roligt var det. Och så träffade jag gamla vänner och bekanta, det var då grädden på moset :) På lördagen var vi på skotercross (?) inte för att jag någonsin har varit intresserad utav skotrar eller liknande men det var faktist helt okej. Sitta i backen med en blå himmel och sol då klagar man inte.

Idag har jag och Johanna varit runt på en massa olika plejs och kollat in lite bra resegrejer. Hittade en hel del smarta grejer. Och vi kollade på en vattentät, stöt & dammtålig kamera. Slippa tänka på att vara såååå jätte rädd om den, och så skulle det ju vara fantastiskt att ta undervattensbilder, speciellt om man snorklar/dyker.
Om det finns någon generös person där ute någonstans så önskar jag mig en sådan ;-) höhö. man kan ju alltid hoppas, eller hur? Eller någon som vill köpa min kamera jag har nu? Rätt ny (rosa ;-) ) och faktist bra...


Nu på småtimmarna har jag umgåts med Sabina och Ingela.. mor&dotter himla sköna sådana. Kaffe och skip-boo är en klassiker hemma i medväga och Ingela bjöd på aaasgod kvällsmat bestående av bröd som var stekt med ägg, lök och tomat (Y) amazzzzing


Bilder från helgen kommer sen för nu ska jag somna till en film hade jag tänkt. GODNATT O SOVGOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0