hejja hejja hejjja göteborg




poor little misunderstood baby.
du är ett fruktansvärt irriterande objekt. slösa inte bort min tid... på all din smörja!!!(Y)


 Vårkänslorna flödar, och det är tamefan den bästa tiden på året. Och jag blir så kär i kärleken. Big NONO!!!!?! Jag ska hålla mig i skinnet, jag ska inte ha någon karljävul. Jag trivs bäst själv, speciellt nu när jag har sådana stora planer framför mig!  Men som marcoolio (stavar han så?) "INGEN SOMMAR UTAN RAGGA" ; ) höhö skämt å sido.

Imorse var jag hos tandläkaren, allt var under kontroll. Inga hål, ingen tandsten ingenting att klaga på. sweet! Gick med ett leende därifrån. Tandis var trevlig och sa att jag hade sådan tur och att det var orättvist för att jag var snygg och hade perfekta tänder HAHA! Ja det var ju helt okej att få en kommentar som den.

Nejni nu har jag packningen till Göteborg jag måste tänka på. Ett frågetecken, eller några stycken. Hatar att packa, det blir alltid för mycket men alltid saknar man någonting! Och har jag planerat att shoppa någonting speciellt så hittar jag det ALDRIG!! Bättre när man var liten och mamma fixade allt med kläder, nessesär och allt man kunde tänka sig för då blev det perfekt. VARJE GÅNG, VARJE GÅNG HUR LYCKAS MAN??
Vi tar iallafall bilen ner, istället för tåg. Mycket skönare + att tågresorna var dyra.

Hoppas ni får en trevlig helg och valborg <3 pusskram.


 

 

jag, sarah & elefanten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö har irreterande objektet slutat;)

2010-04-30 @ 09:18:11
URL: http://grankvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0