hallådär.

Ska strax iväg till jobbet, känns bra nu när cashen rullar in, lägga undan dom på sparkontot till Aussie. Mycket roligare att jobba när man vet att det blir väl förtjänt sen. Nu när resan är betald kan jag börja på ruta ett, och spara vidare. Men det kommer bli mycket utlägg nu i april, på fredag drar vi till Sälen och tömmer baren och diggar hoffmaestro mm. Torsdagen veckan efter bär det iväg till Göteborg med Sabina & där blir det Lisseberg, shopping och att fira valborg. Fuckin' awsome! Hoppas jag får schemat för jobbtider i sommar snart, så kanske man kan planera in någonting roligt förutom Peace and Love, det har jag redan tagit ledigt för (Y)

Nu tickar klockan, ha en underbar dag folket pusskram


Bilder från underbara Indien med Sarah i Januari.

jag & sarah i Indien.





INDIEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0