glaaassigt

hej blogg.


Wonderful day, vilket väder. Tråkigt att jag ska jobba ikväll, annars hade jag tagit fram grillen och grillat en riktigt god köttbit och med potatissallad och en grönsallad till, mummmma. Premiären är alltid bäst, eller vad tycker ni?
Just nu håller jag på att tvättar och ska betala lite tråkiga räkningar, bläebläe. Ingenting man vill hålla på med en dag som denna. Men jag får götta mig med att vi snart ska ta en liten tripp till första bästa glasställe. Njuta av solen! Det gick ju inte så bra sist när jag och johanna skulle försöka njuta, det började med att solen gick i moln och vi satt där ute med våra glassar och frös så vi bestämde oss för att sätta oss i bilen och äta upp. Jaha, efter 2 minuter började vovven Kasper hulka och spy i baksätet så det var bare att flyga ut ur bilen slänga glassjävlen och kasta ut hunden.

Nu ropar tvättmaskinen på mig. Härligt att kunna hänga ut alla kläder. Imorgon ska jag till tandläkaren och sen drar vi till Göteborg, Jag och Sabina. Om vi inte åker på torsdag villsäga. Hoppas vi får en helg med fint väder, gud så gött o hänga där nere, och förmodligen komma hem med nya frächa sommarkläder (Y)

PUSSKRAM

 

En sommarbild från när jag och Benjamin var i Furuvik förra året.


Kommentarer
Postat av: johanna

haha så roligt det där med glassen :P

2010-04-27 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0