drömmen blir verklighet

Hej. Tanken med denna blogg är att jag ska skriva allt som händer och sker när vi äntligen åker till Australien. Kanske är det lika bra att smygstarta nu så att jag är med hajj på allt när vi väl är där.

 Idag blev drömmen sann, ALLT ÄR BOKAT OCH KLART! 13 oktober sticker vi, jag&johanna alltså. Längtar tills vi står på Arlanda med våra backpackers ryggsäckar ringer hejdå till mamma&pappa och sätter oss på flyget med alla dessa förväntningar och det pirras i hela kroppen, ni vet hur jag menar? Landar tillslut på Bali, checkar in på hotellet. Chillaxar en vecka, drar vidare mot Australien. Våra planer är att söka jobb så fort vi har bosatt oss, dra in lite australienska dollar några månader. Efter de blir det att åka till andra sidan av landet, ett bilköp och sedan får fantasierna flöda. Jag vill passa på att se mycket av landet och att uppleva så mycket som möjligt. Ska jag börja skriva allt jag vill göra och se, får jag sitta här till natten och ingen orkar ialf läsa ;-) In your face, ni som inte har någon framtid eller något hopp, till er som trodde att allt bara var snack. Nu är vi på väg!


Nu ska jag dammsuga här i huset så att mamma och pappa får en trevlig hemkomst, stackarna som inte kommer hem som dom ska från USA. Men hem kommer dom och tur är väl det. Trots allt så saknar jag päronen :)  Jäkla vulkan till att förstöra. Himla synd om alla som blir svårt drabbade, speciellt till de familjer som blev evakuerade och inte vet hur det kommer sluta. Mycket snack om politikerna som sitter fast runt om i europa och inte kommer hem. Jag säger bara: Fuck them, folk har det värre.

yaya, inte tid med denna smörja längre. ha det bra gott folk!



surfare är heeeeeta


Kommentarer
Postat av: Bosse

Oj! Hur har du råd med en sånhär resa? Tjänar bra?

2010-04-22 @ 00:39:06
Postat av: Anonym

tydligen så gör jag det ;)

2010-04-22 @ 00:55:51
URL: http://acilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0